10 sanningar om mig.

Hej longtime no see, jag vet. Har varit upptagen med livets berg & dalbana helt enkelt. Men idag tänkte jag skriva ett lite roligt/lär känna mig inlägg eftersom det var så länge sedan.
- 90% av tiden är jag Världens lyckligaste människa, men sen kommer det till de ynka 10% av tiden då något litet kan få mig att bryta ihop totalt. Gråter sällan, men under den perioden, typ 2 - 4 dagar oftast, kan jag gråta i timmar. 
 
- Jag är dålig på känslor och komplimanger. Önskar jag var en sån som bara kunde visa precis vad jag kände, närsomhelst och vart som helst, men tyvärr är jag inte de vilket jag oftast förlorar på.
 
- Jag är nog en väldigt snäll & glad person. Det har dock ofta varit en svaghet i mitt liv eftersom folk utnyttjar det. 
 
- Jag får ofta höra att jag är svår, stämmer väl delvis men jag är väldigt rädd om mig själv och överbeskyddande. Att bli sårad eller lämnad skrämmer mig mer än allt.
- Jag är realist. Jag tänker hellre realistiskt och blir positivt överraskad än drömmer och blir besviken. 
 
- Jag har aldirg varit riktigt kär eller i ett förhållande. Som sagt, överbeskyddande och rädd för att bli sårad.
 
- Bland det bästa jag vet är regn. Jag hade kunna sitta under ett paraply vid havet och lyssna på Håkan Hellström i timmar, fatta vad mysigt. Åska, är något jag också ÄLSKAR. 
- Fart, utmaningar och att ge mig på sånt jag inte kan älskar jag. Jag är envis, ambitiös och vill gärna lära mig nya saker. Adrenalin är alltid roligt! Paintball, bungyjump kanske till och med fallskärm hade jag velat prova. 
 
- Jag drar mig till människor som är roliga, snälla, ärliga, allmänt härliga och livsglada. Personer som inte skäms, inte ser ner på andra eller på något sätt är ute efter att göra någon annan illa är percis såna jag vill ha i min vänskapskrets. 
 
- Jag tycker nästan alla människor jag möter förtjänar två chanser. Jag känner ganska snabbt om jag kommer klicka med en människa eller inte, men är ändå beredd att ge människor en chans till innan jag ger upp. 

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0