Om mitt bloggande.

Halloj ni fina som klickar in varje dag efter uppdatering, jag ber om ursäkt om jag är väldigt frånvarande, men jag har bestämt mig för att endast blogga när jag har tid och lust. Just nu är jag mitt uppe i livet, jag mår som jag skrivit många gånger, så otroligt bra och vill göra så himla mycket saker. Jag älskar att vara spontan och bara leva så mycket jag kan varje dag. Därför prioriterar jag inte bloggen och min inspiration och motivation är nere på 0 just nu. Jag kommer dock inte sluta blogga men göra det när jag känner för det istället för att tvinga fram det. Om ni vill följa mitt liv lite mera hänvisar jag er till min instagram: HildaMattisson följ mig gärna där för lite mera uppdatering.
 
Sedan vill jag skriva en sak till idag eftersom denna dag är en väldigt viktig dag för oss kvinnor, för alla kvinnorättskämpar, för alla kvinnor som lever i förtryck och alla de kvinnor som någon gång blivit utsatta för kvinnohat, det är en viktig dag för feminism, systerskap, jämställdhet och för att uppmärksamma och hylla precis varenda kvinna världen över. Som ni vet brinner jag för kvinnokampen, därför vill jag även tacka de kvinnor som dagligen kämpar för mig och alla andra kvinnor som trots alla hot och allt hat de bemöter orkar fortsätta bedriva kampen, tack, tack, tack för att ni gör skillnad! 

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0