Söndag 25/1.

Hej på er! Efter en upptagen helg som startade med sjukdom så sitter jag äntligen i min säng och tittar på lite X-Games. Igår träffade jag i alla fall pappas släkt som var hemma hos oss. Vi var och shoppade på söder vilket var mysigt. Jag fick ett litet bidrag till shopping av farfar och ni kan nog gissa vad det gick till. Men det fanns faktiskt lite produkter från MAC som jag verkligen ville ha. Först var det ett rouge i fägen Melba, love it. Sedan ett läppstift till min kollektion i Myth som verkligen är en perfekt nude färg. Mac produkter är verkligen ren kärlek. 

Kommentarer
Postat av: B

Vad har du för läppstift på denna bild?

Svar: Mac velvet Teddy och Mac soar lipliner!
Hilda

2015-01-26 @ 14:51:19



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0