Q/A - Smink.

Jag har fått några frågor från er angående mitt smink därför tänker jag att jag lika gärna kan ta dem i ett inlägg eftersom jag har fått några frågor flera gånger. 
 
Var har du köpt dina ögonskuggor? Kan du blogga mer om dem här skuggorna?
Skuggorna i min Z-palette kommer från lite olika märken. De flesta kommer från Make up Geek. Alla mellan stora eller vad man ska kalla dem. De största kommer från Make Up Forever och de allra minsta kommer från min sleek palett. Jag kan absolut blogga mer om dem. Har planerat att börja blogga ännu mer om smink än jag redan gör så det kommer när jag har tid och lust! 
 
En liten sneakpeak tills vidare.
Kan inte du göra en video eller fota hela din sminkkollektion? :)
Jag har fått frågan förr och kan absolut försöka fixa det. Vad vill ni helst se, en video eller en bildserie? 
 
Var har du köpt den? :) 
Jag köpte min på Åhlens i Stockholm!

Tack för frågorna! Det är alltid kul med frågor kram på er. 

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0