Current beauty favorites.

Current Beauty faves.
Dessa produkter är några av mina nuvarande favoriter. Mitt Anastasia Conture kit använder jag också nästan dagligen. Rouge som jag använder från MAC heter "Melba". Har även fått hem 3 rouge från Makeup Geek som jag älskar som dyker upp i ett senare inlägg. Läppstiftet som dominterat denna vinter för mig är från Nars i färgen Brigitte, älskar verkligen det läppstiftet. Bronzern talar för sig själv bra tycker jag. Makeup geeks ögonskuggor och ett senare tillskott, Meet Matte the nude från The Balm har på senare tid varit mina favoriter. På highlighter fronten är det Moonstone från Becca som vunnit mitt hjärta, topp 2 bästa highlightern jag provat. Jag har återigen återgått till min Nars sheer glow foundation mixad med Loreàls Magic lumi primer för en lite tunnar och mer återfuktande finish eftersom jag har väldigt torr hy just nu. Det var mina nuvarande favoriter, har ni några? 

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0