New makeup.

Två nya smink relaterade produketer jag införskaffat mig de senaste dagarna. En ny foundation som jag spanat in från Estée Lauder som jag äntligen beslutade mig för att köpa, ser så mycket framemot att prova den. Sen beställde jag en palett här om dagen från Isadora. Samlar framför allt på dyrare smink eftersom jag älskar att både använda det och titta på det. Men när jag hör om riktigt bra, prisvärt smink kan jag inte låta bli! Och denna lilla, höstiga paletten är heelt fantastisk. Har använt alla färger idag och dem är verkligen super pigmenterade och "krämiga". Hållbarheten är också hur bra som helst. Paletten heter Coffee & Poetry den finns på nelly.com för 129:-, check it out! 

Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

FIna skuggor :D

2014-09-13 @ 19:26:53
URL: http://oslofru.com/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0