Hello my new bestie.

Har länge funderat på att skaffa Netflix och idag tog jag steget. Jag känner att mitt serieberoende måste tas upp igen, det känns som att jag tappat de på sistonde. Därför kändes Netflix perfekt, it´s just me and my series. Gud, mitt liv är verkligen tråkigt. Snacka om att slösa bort min ungdom. Men så är det väl när man inte har världens bredaste umgängeskrets. De som verkligen suger denna helg är att jag verkligen var sugen på att typ gå ut för en gångs skull. Det är inte så ofta jag känner för att gå ut eftersom att jag har problem med att sova borta, får ångest och tycker det är jättejobbigt att åka hemifrån. Jag vet inte vad det grundar sig i och tänker inte gå in på det djupare än så idag utan de är sån jag är. Tillskillnad från idag då jag verkligen kände för att göra något kul men det blev inte så. Jaja, sånt är väl livet och jag väljer istället att spendera resten av kvällen framför netflix. Tack och adjö, hörs. 

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0