Röda läppar + lila smooky eyes med röd under ton.

Ville leka lite med mina nya smink produkter idag, speciellt de röda läppstiftet så provade göra lila smooky eyes till starkt konturerade kinder med hjälp av mitt mineralized skinfinish i Global Glow som är en PREFEKT bronzer för mig. Färgen är perfekt, sen ger den ett väldigt fint lyster/highligt över kinderna, perfekt till tillfällen då jag vill glänsa. Funderar starkt på att köpa ett till skinfinish i soft and gentle för att använda som highlighter eftersom jag verkligen gillar lystern den ger. Idag har jag även kommit fram till att rött läppstift är rätt svårt att applicera utan liner. De är mycket pill och concealer som krävs för att få de att se okej ut. Jag har som tur är beställt en liner som är pg hem till mig eftersom jag glömde lägga till en i min beställning jag gjorde från kicks i samband när jag köpte läppstiftet. I det stora hela gillar jag verkligen denna look. Lila passar mig utmärkt eftersom svart blir lite för mörkt + lila framhäver mer min ögonfärg. Vad tycker ni? 

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0