NARS Dual-Intensity Eyeshadow.

Narsicisst.
Mina två topp märken när det kommer till smink är deffinitivt NARS och M.A.C. Senaste gången jag var i stan, dvs förra lördagen sprang jag in på Sephora för att se om de fått in Dual-Intensity Eyeshadow. Och det hade de. Däremot var nästan alla slut. Jag var ute efter Himalia men den var slut tyvärr... Dock hittade jag istället en "Destemona", den lila, rödaktiga som ni ser i collaget. Alltså färgen är så unik. Har inte sett någon liknande skugga. Om ni skulle se den live skulle ni fatta vad jag menade, i collaget ser den inte så unik ut som den verkligen är. Den har liksom en så häftig lyster, den liksom skiftar i färgen i olika ljus. Så svårt att förklara, men den är så jädra fin. Jag har inte hunnit använda den än och vågar typ inte heller eftersom den är så fin som den är, haha. 

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0