5inist and halloween.

Min nya tröja, kan den symbolisera mig mer? // Mina två första försök på blodiga, öppna halloween sår. 
 
Äntligen fredag igen, eller nu är det snarare lördag men eftersom jag inte gått och lagt mig ännu så räknas det fortfarande som fredag för mig. Idag slutade jag tidigt vilket var skönt, speciellt eftersom det är just fredag. Idag hade jag även lovat två tjejer att sminka dem inföt en halloween fest de skulle på och slut resultatet blev helt ok för att vara den första gången jag faktiskt provade göra sår. Det vat faktiskt riktigt kul. Ska fixa lite latex och lösblod imorgon då jag och min syster ska åka och shoppa. Kanske även fått en till försökskanin att testa på imorgon, så kul!

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0