Newbies del 1.

Här är lite nödvändiga saker jag köpte idag, fransarna är från Ardell och jag planerar att använda dem nästa vecka då jag tar studenten. Helt sjukt, då jag tar studenten. Inte ens när jag säger, skriver eller ser alla förberedelser i skolan eller planer här hemma känns det helt overkligt. Kommer nog inte fatta det först på student dagen. Just nu vet jag inte vad jag känner eftersom det känns så overkligt just nu, eller inte känns alls som att studenten händer om 9 dagar, men såklart längtar jag lite omedvetet. Men de är kanske fler än jag som känner så. Betygen är även satta nu och vi är lediga imorgon eftersom våra lärare inte vet vad vi ska göra på lektionerna vi har, det betyder att den sista "skolveckan" på gymnasiet är över. Herregud vad tiden har gått fort! 

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0