Livet utan iphone och med ett försvunnet kamera objektiv.

Jag & Bror i förra sommaren. 

Jag är verkligen ledsen för att uppdateringen inte är den bästa men utan telefon och med ett kamera objektiv någon annanstans än där jag letar så blir bloggen inte så rolig. Idag har jag dock gjort mycket kul. Träffade min syster i stan och köpte nya joggingskor. Gjorde ett riktigt kap, fick ett par jättesnygga och bra nike skor för ca: 300:- som egentligen hade kostat runt 1000:-. Tänkte att jag skulle inviga dem idag men kom hem så sent, plus att jag gått hela dagen så fötterna var helt slut. Träffade även min lillebror idag för första gången på 2 veckor, fick Världens mysigast och längsta kram, min fina unge. Har saknat honom så mycket, vill aldrig mera vara borta från honom så länge igen.   

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0