Lips and eyes.

Två läppstift, ett koral färgat från Maxfactor, ett rosa nude från Loreal, en läppenna från Isadora och en ögonbrynspenna från Kicks egna märke. Skulle egentligen köpa anastasia brow wiz men den fanns inte i min färg, men hon som jobbade på kicks rekommenderade mig att testa deras egna märke eftersom pennan var precis i min färg. Kommer dock försöka hitta anastasias brynpenna någon annanstans istället, vill verkligen ha den. Läppstiften och läppennan är jag i alla fall väldigt nöjd med. Tyckte färgerna var helt perfekta, har inte heller några läppstift från varken Loreal eller Maxfactor så det ska bli kul att testa dem. De rosa och nude färgade läppstiftet hade jag tänkt ha på studenten, det kommer bli perfekt!   

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0