Studenten 2014!

Detta är min studentmössa, den är lite förstor, men det var antingen det lite förliten. Håret ska ju ändå puffas upp, lockas och massa annat så det kommer nog inte spela någon större roll. Annars är jag så nöjd med den. Den är ganska simpel, rosa och guldig, helt perfekt för mig!
 
Jag valde att ha mitt för och efternamn framtill och Fedrika bremer Merika på mössan baktill, det var mest bara för att ha något där faktiskt. Det såg så tomt ut baktill annars, sen ville jag också ha något som påminner om själva skolan och inriktnigen. Nu står det dock Merika, (arbetslaget) inte barn & fritid men det gick inte att välja tyvärr.
 
En sak jag märkte idag är att den har korthållare innuti, hur bra är inte det om jag skulle få för mig att ha den på flaket? Vilket jag antagligen inte kommer ha men man vet ju aldrig. Längtar så tills mösspåtagningen och själva student dagen, och om 96 dagar exakt så är det dags! 
 
Förresten, ni kanske märker en skillnad på mig? Det kommer däremot upp i ett annat inlägg lite senare.

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0