Sista dagen på praktiken.

Alltså åhh, vill inte tillbaka till skolan, jag vill jobba! Har aldrig känt en sån stark vilja till att faktiskt börja jobba på riktigt. Min praktik detta år har förändrat ganska mycket, jag har fått en riktig funderare på vad jag verkligen ska bli. Jag kan verkligen tänka mig jobba på förskola innan jag fortsätter vidare med mina studier på högskola. Barn är underbara, dem får en alltid på bra humör! Samma sak är det med bra, positiv, pedagogisk, rolig och proffsig personal vilket det verkligen är på förskolan jag varit på. Barnen är helt otroliga, smarta, snälla, gulliga och välkomnande, idag fick jag massa kramar och pussar, fick även höra att dem kommer sakna mig och gud vad jag kommer sakna dem! Jag hoppas att jag någon gång i framtiden kanske kan få gå in som vikarie, det skulle vara en ära!

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0