Studenten 2014!

Jädrar vilken dag! Obesktivligt bra, 96or ni har nått att se framemot! Jag kan inte ens försöka beskriva stämningen, de är något man måste uppleva för att förstå. Det bästa på hela dagen var nog känslan 10 minuter innan utspringet, alla sjöng och lyckan i rummet var helt otrolig. Men hela dagen var verkligen fantastisk, fick även ett diplom/stependium i Aulan för min skolinsats, vilket också var väldigt roligt och häftigt. Sen var att springa ut, träffa familjen, byta om och hoppa på flaket väldigt roligt. Ett falk, de måste ni ha! Sjukt kul, även fast vi åkte runt i Haninge som inte kryllar av folk i vanliga fall eftersom det är ett inne centrum. Mottagningen var också lyckad, stort tack till alla som kom och firade mig och gjorde min dag ännu bättre, även ett tack till mina fina vänner och lärare för dessa 3år! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fick du för presenter??? :)

Svar: Ska lägga upp de i ett inlägg idag :)
Hilda

2014-06-06 @ 17:53:45



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0