Nyheter i garderoben + smink kollektionen.

Det var alltså dessa saker jag fick hem med mig från stan igår. Egentligen var jag ute efter en bikini eller två men alla snygga var såklart slut så vet inte riktigt vad jag ska ta mig till nu. Och eftersom jag inte hittade någon bikini, hittade jag massa annat fint. Kjolen och toppen är så snygga, båda två kommer från ginatricot som förövrigt hade en del riktigt snygga sommarkläder. Frågan är om man ens vågar köpa flera sommarplagg med tanke på temperaturerna ute just nu, vi får väl hoppas! Lite annat jag köpte var äntligen Hoola från Benefit, har inte testat den men allt jag hört om den är positivt. Sen även ett par shorts från H&M som jag tänkte att jag kan ha med till Turiket när vi rör oss mellan hotell och strand, ett babylips, fråga mig inte varför men dem var ändå billiga och jag använder ofta läpprodukter. Ja, men det var väl allt jag köpte, återkommer om vad jag tycker om Hoola när jag testat den!

Kommentarer
Postat av: felicia

fina saker :)

Svar: Tack!!
Hilda

2014-06-23 @ 19:29:07
URL: http://feliciaholmgren.devote.se



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0