Önskainlägg!

Heeej på er! Jag vet att jag inte är världens bästa på att uppdatera just nu men jag har verkligen No inspiration. Ge mig lite, Önska lite inlägg! Vad vill ni se? 

Idag har jag i alla fall tränat och pluggat lite, dagen har gått lite för fort, så har helgen. Längtar redan efter lite lov så jag får sova lite. Snart har jag i alla fall praktik vilket gör det hela lite skönare, praktik är verkligen så kul och så lärorikt, plus ett skönt avbrott från de teoretiska i skolan. Just nu håller jag på att förbereda gymnasiearbetet inför praktiken vilket går helt okej. Ser framemot att se det färdiga resultatet faktiskt! Och efter detta lilla allmänna babbel så säger jag godnatt för mig och för idag, sov gott!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Kan inte du tipsa om olika övningar man kan göra hemma för att träna lite? Om man nu inte har råd eller tid med ett gymkort =/

Svar: Absolut! Fixar det! :)
Hilda

2014-01-13 @ 19:40:54



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0