Dag 2: Mina rädslor.

- Stora hundar/kamphundar, jag vet att hundens beteende beror på ägaren, men jag är rädd ändå, tills jag lär känna hunden i alla fall.
- Baciller, jag har haft en "bacillskräck" länge, det är dock inte extremt. Jag måste tex, tvätta och sprita händerna, byta kläder innan jag sätter mig i min säng även fast jag har överkast, när jag kommer hem från skolan eller från stan. Kanske lite knäppt men jag känner mig, personligen lite "smutsig" om jag inte gör det. 
- Kryp, speciellt spindlar, fyfan vad äckligt det är, kan knappt vara i samma rum som ett spindelnät. Haha, därför är bilden på en tecknad spindel, skulle inte klara av att sitta och titta på en medan jag skriver.
- Jag är väldigt flygrädd även fast jag säkert flugit över 100 gånger i mitt liv. Jag vet att att åka bil är en större risk för olycka än med ett flygplan, men en bilolycka kan man överleva utan större skador medan en flygolycka, oftast, betyder garanterad död.

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0