30 day challenge.

Dag 1: En bild på mig + 5 fakta.
Dag 2: Mina rädslor.
Dag 3: Mitt dröm resemål.
Dag 4: I min väska.
Dag 5: Det värsta jag vet.
Dag 6: 10 saker jag vill göra innan jag fyller 30.
Dag 7: Dröm köp.
Dag 8: Om jag vann 10 miljoner skulle jag...
Dag 9: Min favorit bok/film.
Dag 10: Bloggar jag läser.
Dag 11: Något jag är beroende av.
Dag 12: Min kändiscrush.
Dag 13: Mitt rum.
Dag 14: Vem smsar jag när jag är nere...
Dag 15: Min favorit serie.
Dag 16: Favorit dag på året.
Dag 17: Världens bästa band/artist enligt mig.
Dag 18: Hur jag vill att min framtid ska se ut.
Dag 19: Min favorit syssla. 
Dag 19: Saker jag önskar jag gjorde mer av.
Dag 20: Favorit dag på året.
Dag 21: En person jag skulle vilja byta liv med för en dag och varför. 
Dag 22: Min favorit plats.
Dag 23: Min kamera.
Dag 24: Saker jag tycker om att göra.
Dag 25: Det här får mig att gråta.
Dag 26: En person jag skulle vilja byta utseende med.
Dag 27: Min absoluta favorit mat.
Dag 28: Vad är kärlek för mig.
Dag 29: En dag ur mitt liv i bilder.
Dag 30: I framtiden ser jag mig själv som...
 
Så, nu har jag gjort en egen 30 dagars lista med lite inspiration från google. Så denna kommer jag följa varje dag från och med imorgon! Let's do this, plus ni får en liten djupare insikt om hur jag är som person, och vem vill inte det? Haha

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0