Os i Sotji 2014 sammanfattining.

Här är dom, alla våra svenska hjältar, plus hockey laget som tyvärr fick utstå väldigt oproffsionellt beteende från IOK om Nicklas Bäckströms doping besked, men ett välförtjänt silver fick dem i alla fall med sig! 
 
Det är så sorgligt att OS är slut, det är vad jag levt för dem senaste 2 veckorna (haha), och nu är det ytterligare 4år till nästa, sjukt tråkigt, men det är ju VM nästa år i alla fall och i Sverige dessutom! Jättetråkig avslutning dock, medtanke på doping anklagelserna runt Nicklas, det kan vara bland det mest oproffsiga jag sett i hela mitt liv, usch, så hanterar man inte saker på elitnivå, nu tänker jag såklart på IOK. Men trotts att det blev en tråkig avslutning för hockey herrarna, så blev det ett bra avslut på 5 milen för herrarna och hela skidlandslaget. 7, 8 och 9 är inte helt fel och 11 medaljer sammanlagt sitter inte heller fel! 
 
Är i helhet super nöjd med OS 2014, trotts att det var i Ryssland. Jag hade ju mina tvivel medtanke på Putin, usch, hans namn är som ett svärord i mina öron. Sveriges insattser har som sagt varit fenomenalt, fantastisk, super bäst och underbart att se på. Det är ett sportminne jag sent kommer glömma, GO TEAM SWEDEN! Stoltare Svensk än jag idag är svårt att hitta!

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0