Dag 10: Bloggar jag läser.

Jag läser så otroligt många bloggar när jag har tråkigt så jag var tvungen att välja ut några av alla bra bloggar!
 
Den första bloggen jag läser ofta och har läst i säkert 4 - 5år, är Isabellas fina blogg som heter tinkerbella.se. Som sagt har jag läst den länge och anledningen är för att jag älskar blandningen hennes otroligt fina vardags/outfit bilder.
Numbre two är såklart den vackra Kenza, behöver jag ens skriva något om hennes blogg, haha? Nej, men tycker verkligen hon har en extremt bra blogg!
Nummer tre är snygga Natalies blogg, hittade den för kanske ett halvår sedan och fastnade direkt. Hon levererar kvalite och bra, djupare texter då och då, hennes blogg heter Nataliesandqwist.se.
And now, the last but not least är min fina granne Hannas blogg. Hon är en jättefin tjej, mer som en syster än bara en "granne". Hennes blogg är jättefin och super bra. Den går under namnet Hannapainio.blogg.se!

Kommentarer
Postat av: Caroline Blomberg

åh bra bloggtips! kramkram

2014-02-02 @ 18:23:32
URL: http://carolineblombergs.se



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0