Nytt, nytt, nytt.

Alltså jag som ska låta bli, men det är så svårt. I första lådan, som kom idag och som är beställd från Ebay ligger massvis med NYX saker. En primer, Angel Veil som jag velat prova ett tag men inte gjort eftersom jag haft min smashbox tills nu då den börjar ge med sig. Den kostar såå mycket mera i Sverige än i USA så jag beställde den därför från Ebay. Sen passade jag även på, eftersom jag var tvungen att betala frakt för dessa saker, att beställa lite annat smått och gott också. Bland annat ville jag prova en av deras setting sprays men hittade endast två i samma paket för ett bra pris så köpte båda två. En är till för att matta ner medan den andra är till för när jag känner för lite glansigare finish. Sen även 6 pigment för en 50 lapp och ett läppstift, en läpp penna och ett glas för runt samma pris. Köpte även en real techniques borste av samma säljare.
 
Sen var vi ju på Kryssning vilket betyder taxfree och i den köpte jag en ögonskuggs primer eftersom att jag inte har någon. Jag har aldrig känt något behov tidigare men nu gör jag faktiskt det. Jag har märkt att min ögonskugga inte håller lika bra på mina ögonlock nu som den gjort tidigare. Oavsett vilka skuggor det handlar om så liksom försvinner den i väcken vid innerkanten av ögat. Så därför tog jag beslutet att passa på för 140:- på Taxfreen. När vi väl var i Helsingfors gick vi slumpmässigt in på något köpcentrum där jag möttes av en skylt signerad Inglot, då kunde jag inte låta bli att köpa tre skuggor. Inglot finns ju inte i Sverige och jag får aldrig tag på något online eller lyckas inte hitta online så jag passade på. Nu i efterhand ångrar jag att jag inte köpte två till. De är så pigmenterade och bra!

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0