Intervallträning.

Herregud vilket väder det varit idag! Helt fantastiskt, passa på och njut!
För mig bjöd dagen på lite shopping, dock vart det inte så mycket utan ett nytt EOS lipbalm eftersom att mitt är spårlöst försvunnet. Jag kan ju säga att det var svårt att välja smak, eller lukt, vad säger man? Men tillslut vart de den fina gröna som heter "Honeysuckle Honeydew". Jag tycket den var fin och vårig, den luktar som sagt även gudomligt. När jag väl kom hem så chillade jag bara lite i solen och inväntade ett intervall, jogging och styrkepass men Daniel. Vi sprang intervallerna uppför en mördarbacke som förmodligen kommer komma på Musköloppet för att träna lite explosivitet. Efter det joggade vi vidare till utegymmet och körde lite olika saker, mesta dels egna övningar eftersom att gymmet är rätt dåligt anpassat efter olika förmågor. Det är mycket lyfta sig sjäv, svinga sig och hänga och det tycker jag är jäkligt svårt och jobbigt. Därför körde vi lite armhävningar, situps, knäböj mm. Passet gick väl bra, känns lite i benen nu kan jag säga. Imorgon är det vilodag som det ser ut nu, men vem vet, blir jag sugen på att springa gör jag nog de imorgon också.   

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0