E.l.f cosmetics.

Detta var vad som låg i paketet, två stycken rouge och en bronzer från e.l.f. Har aldrig tesat märket innan men medtanke på priset så kände jag att jag var tvungen. Har hört både bra och dåligt om produkterna och ser framemot att testa alla tre från grunden. Nu hade jag smink innan så resultatet som ni ser på bilden är färgen "Blushing rose" plus en utav färgerna i bronzern. Jag gillade verkligen "blushing rose" färgen dock inte den andra lika mycket, den kan vara fin på sommaren eller om man går för en naturlig look, men på mig syntes den inte så mycket tyvärr. Ska dock prova igen imorgon hade jag tänkt eftersom att jag tror den kan vara rätt fin, eller jag hoppas på det i alla fall!

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0