One tree hill quote.


Kommentarer
Postat av: Lis

tänkte ta den här bilden, då kommer det upp en ruta där det står "säg att bilden är ifrån mig om du tar den". Bilden är inte från dig, eftersom du inte har gjort bilden. Du har ju tagit bilden från en sida, som i sin tur har tagit bilden från någon annans sida.

Svar: Asså okej, jag har en spärr eftersom jag set hänt flera gånger att folk att mina bilder och collage utan att skriva att jag gjort dem och jag dem är från mig, och nej just de specifika bilderna är inte från mig men jag kan ju inte ta bort det för en bilds skull. Men nej det är inte min bild men detta var verkligen en helt onödig kommentar, för andra gången idag!
Hilda

2013-09-26 @ 14:15:43



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0