2 dagar kvar.

Jag är både helt nervös och helt pirrig av förväntan. Jag har längtat i över 70 dagar på dagen som är här om 2 dagar, snart bara en. Jag är så taggad och förväntansfull och hoppas verkligen på att det inte är allt för mycket folk, men det tror jag inte att det är, och att Oskar kommer leverera! Jag tror jag åker in efter skolan vid 2, då är jag vid Grönan vid 3, jag vill stå ganska långt fram och tror inte att man måste vara där vid 10 för det, kanske om man vill stå allra längst fram men för mig räcker det med att stå bakom dem som står precis under scenen. En sak jag verkligen hoppas och ber om är att man kommer kunna få träffa honom efter, det skulle vara en dream come true om jag fick ta en bild med honom... Man fick ju inte det på Skansen tyvärr! Men nu håller jag alla tummar på att dagen kommer bil den allra bästa!!

Kommentarer
Postat av: e

Åh, hoppas du får kul :D:D:D

2013-09-12 @ 07:41:58
URL: http://beriz.blogg.se



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0