Most wanted for my birthday!

Most wanted for my 18th birthday!
Primeboots eller Johnny Bulls // Klänningar från Nelly.com // Olika Odd Molly plag // Baby rosa Hunters // Perfekta uteskorna från Nelly // Naked 2 palette // En New York resa!
 
Haha min mamma sa häromdagen när jag påminnde henne om min födelsedag om en månad att det var de mest ångestfyllda på hela året... Kanske för att jag nästan bara önskar mig dyra saker men jag förväntar mig absolut inte allt detta utan något/några av dessa sakerna. Annars skulle ju dem få lägga ner en normal måndaslön på bara min födelsedag, haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

En new York resa kostar mer än en "normal" månadslön

Svar: Ja det fattar jag väl, man kanske inte behöver ta allt ordagrant liksom. Om det ens fanns en chans att jag skulle få det så skulle hela min familj gå ihop för att ge mig det.
Hilda

2013-10-05 @ 12:57:41



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0