Handen i fickan fast jag bryr mig.

Bilder från idag! Kläder från odd molly, ska visa dem sen. Har köpt/fått både en jacka och en fin klänning!
 
Sitter just nu i mitt rum och lyssnar på Världens bästa Veronica Maggio och fixar lite med min nya dator. Fick trotts allt en ny av skolan eftersom att min inte gick att laga... Fick alltså inte veta vad som var fel på den och allt jag hade på den är borta, lite sorgligt faktiskt. Dagen har varit händelse rik i alla fall, vi besökte ett Buddhist Tempel på religions lektionen. Det var intressant och hjälpte lite inför provet! Efter det så var det hem och träning som gällde, ÄNTLIGEN. Har inte kunnat träna på hela veckan eftersom det knappt är några pass på det nya gymmet. Saknar de gamla faktiskt...

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0