Drömmen om The Big apple.

New York, min dröm sedan så länge tillbaka. Det jag önskar mig i födelsedags present, Victoria's Secret, Forever21, Central park, 5th Avenue, Soho, Upper east side, Times Square och alla Gossip Girl och Sex In The City miljöerna. Jag vet inte hur länge jag velat uppleva New York, tjatat på min familj om att få åka dit, tittat på tumblr bilder på New York och drömt mig bort. Nu har jag chansen att få uppleva min drömstad tack vare Momondo.se som just nu har en tävling priset är att få uppleva sin drömstad värde 20 000kr, och min drömstad är New York City, the city of all my dreams.
 
Tänk er känslan av att landa i New York, kliva ut från flygplatsen och se staden, människorna och trafiken, förstå vilken känsla att sätta sig i en Gul Taxi som åker på gatorna genom Drömmarnas stad. Att gå runt på Manhattan och bara titta, titta på människorna, miljön och staden. Att kunna shoppa på Victoria's Secret och smink från MAC. För mig låter detta som himlen på jorden. Kan inte ens med ord beskriva hur stort det skulle få vara att vinna en resa dit. New York ÄR min dröm och har varit det så länge jag kan minnas. 
Vilken är eran? Gå in och tävla hääär!

Kommentarer
Postat av: basebollivet.blogg.se

Åh kul! Lycka till :) NYC är underbart och det är helt klart mina favoritresor när vi hamnar där. Den mest populära resan bland tjejerna i laget att hänga med på kan jag säga :) Så hoppas du vinner, you will have the best time ever.

Svar: Kul att höra det av någon som varit där! Haha ja alla vill dit och jag kan förstå varför ;), tack så mycket! Kram
Hilda

2013-10-01 @ 19:17:10
URL: http://basebollivet.blogg.se/
Postat av: basebollivet.blogg.se

Ja men absolut, vi besöker NY ett par gånger per år och det är alltid en upplevelse, man kan inte tröttna :) Vad roligt.. är det NY som lockar då eller skulle du vilja bo någon annanstans i USA? Det är en upplevelse, landet är så annorlunda och det är även människorna. Men jag trivs så fantastiskt bra.

Svar: Ny eller LA skulle jag helst på i! Vart bor du? :)
Hilda

2013-10-01 @ 22:58:22
URL: http://basebollivet.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0