Min 18års dag!

Asså denna dagen har varit helt fantastisk! Det började med att jag på morgonen fick biljetter till Veronica Maggio för att sedan gå till skolan och bli sjungen för och gratulerad. Och på Lunchen bli bjuden på mat och min första lagliga cider av finaste Nathalie och Malin.
 
Efter att jag hade slutat så hämtade mamma upp mig och drog runt mig lite i Centrum, jag började redan då ana att min familj planerade något. Sedan åkte vi vidare ner till Nynäs och hon fortsatte att försöka hitta på massa anledningar tex, handla inför middagen, hämta ut paket och att hon skulle hjälpa pappa med något, för att sedan, helt plötsligt säga att dem tydligen redan hade åkt hem till oss och att det var bråttom hem nu så vi skulle köpa med thaimat istället för att handla. Jag förstod då att hon höll på med något ännu mer men spelade med, jag ville mest bara hem så hade hunnit bli irriterad över att köra runt hela Nynäs. Väl frame vid Thai resturangen så gick vi in och där stod hela min familj. Pappa, Joanna, Tyra, Emmely, hennes kille Tryggve, Wilma, Bror, farmor och sjöng för mig. Sedan kom också mammas kille Matte och hans Dotter med blommor.
 
Efter att vi hade ätit, eller under middagen fick jag en till present, en Marc By Marc Jacobs klocka och också fick veta hur mycket min farmor sparat till mig under åren som present från henne. Det var super kul och bra presenter, men sällskapet och att alla var samlade var det bästa!
Efter det åkte vi hem till pappa och firade med choklad tårta, där fick jag också jätte fina blommor från Emmely & Tryggve, en klippning & färgning + ett par träningsbyxor. 
 
När jag kom hem till Muskö efter allt firande så kom våra grannar över, dem hade köpt ett jätte fint guld halsband till mig. Efter det fick jag ytterligare en överraskning. Min fina vän Elin hade köpt en hel korg med massa roliga saker till mig, så himla gulligt av henne! 
 
För att sammanfatta dagen så vill jag säga TACK så mycket till alla som grattat och för alla överraskningar och presenter, för sällskapet och för en GRYM 18års dag som jag föralltid kommer minnas! Detta har varit en av det bästa dagarna i mitt liv och den bästa födelsedagen någonsin! Jag önskar att jag kunde återuppleva den igen! Nu är det nästan exakt bara en halv timme kvar, återigen tack!

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0