Dubai.

Planerna för nästa utomlandsresa pekar mot Dubai, från början var jag lite kritisk men efter lite research så tycker jag verkligen att det är ett jätte häftigt land med extremt fina stränder och bra shopping! Det jag mest skulle se framemot är nog shoppingen och stränderna. Det finns mega stora köpcenter med butiker som Victoria's Secret, Forever 21, bloomingdales, sephora och massa andra butiker som Mango och Zara. Sedan finns det såklart också marknader som jag verkligen ser framemot, där kan man göra dem ultimata fynden som klockor, väskor, solglassögon, plånböcker osv. Jag ser även som sagt mycket framemot stränderna, ja ni ser ju på bilderna, det ser heeelt fantastiskt ut, havet är så fint! En annan sak som är bra är också att det alltid är varmt, på sommaren kanske lite för varmt men på våren är det perfekt värme.

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0