Efterlängtad helg!

Två bilder från idag.
 
Rätt skönt med helg nu alltså, välbehövlig kan man säga. Imorgon är det vilodag från träningen, har trotts allt tränat 6 dagar i sträck denna vecka och sedan ska jag träna söndag också så behöver nog vila mina träningsvärkiga ben imorgon.
Idag vart det i alla fall 10 min löpning på bandet och sedan ett Zumba pass, dags att börja öva mer på att springa nu inför våren då jag ska börja springa en gång i veckan.
 
Idag var det andra gången jag joggade denna vecka. Innan jag körde stryke träning i onsdags, gym - onsdag, så joggar/springer jag alltid i 20 min, ungefär 2.5 km brukar det landa på. Idag var det dock bara i 10 min och blev lite mer än 1 km. Men det är ju bättre än ingenting i alla fall, plus att jag körde ett tungt Zumba pass efter.

Imorgon blir det i alla fall eventuellt en runda till stan och sedan blir det bara att ta det lugnt. Ha en fortsatt bra kväll finingar!!

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0