18.25 - 31/3 .

Snacka om att det var skönt ute idag igen, det känns verkligen som att våren är på gång och det gillar väl alla, eller hur? Jag har i alla fall just kommit hem från 2 grymt sköna pass! Jag hade så mycket ork idag hade lätt orkat ett pass till om jag inte skadat mitt vänstra knä på näst sista låten. Jag måste ha knäckt till de eller något eftersom det fortfarande gör ont. Det känns lite som när jag drog en rätt seriös knä skada för 2 år sedan fast lite mildare, då kunde jag ju inte ha benet rakt på lite mer än 1 måndad, sedan fortsatte det att ömma i minst ett halvår tills jag sökte upp en sjukgymnast. Jag tappade liksom hela motivationen till att spela innebandy och till att träna helt under tiden. Sedan slutade jag ju på innebandy ändå av rädsla att det skulle kunna hända igen.
 
Men nu är det nog verkligen inte lika "allvarligt" eftersom smärtan är relativt mild, men jag kan inte hålla benet rakt utan att det känns. Förhoppningsvis går över fort eftersom jag inte vill missa alla träningar denna vecka.

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0