Lockar hot or not?


Imorgon är det skolavslutning, och när jag tänker på det så är det faktiskt min sista skolavslutning på fredrika bremer, jag menar i 3an tar man ju studenten och efter det kommer jag ju aldrig mera gå tillbaka till Fredrika Bremer skolan. Helt sjukt, har ångest, är det normalt? Men tillbaka till morgon dagens skolavslutningar, jag funderar på om jag ska har lockar eller inte, jag tror att jag ska ha lockar eftersom jag väldigt sällan har det och eftersom jag ska på två skolavslutningar. Min lilla syster går ut 5an och ska till hösten byta skola och sedan är det som sagt min egna avslutning. På torsdag slutar min andra syster 9an och då blir det också att gå på den. Och sedan, slutligen så är det 18års fest för en vän till mig på fredag, fullt ös heeela veckan!
 
Snacka om att jag måste börja planera kläder och smycken, tror dock att jag ungefär vet vad jag ska bära på alla veckans festligheter, tur att jag har garderoben full för jag är pank!

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0