Smultron jakt!

3 bilder från idag + instagram, Hildadesiree heter jag där och jag är mycket mer aktiv där än vad jag är på bloggen tyvärr, men som sagt, min dator är trasig och blogg.se appen fungerar som vanligt, inte alls. 
 
Idag så har det faktiskt varit varmt trotts att det varit lite molnigt. Så jag och mina systrar + min granne åkte till stranden och badade ett tag. Efter det så hände det väl inte så mycket. Senare på kvällen bestämde vi oss för att plocka smultron med Sandra. För mig som är klantigast i Världen så tappade jag först ut alla smultron, dock hade jag förvarnat Wilma och Sandra att jag är tillräckligt klantig för att få dem att ramla när jag cyklade. Och det var precis det som hände... Haha. Det är sjukt att jag känner sånt där på mig och ändå tar risken varje gång. 
 
Sedan skulle jag plocka nya och då var jag tvungen att hoppa över ett dike, och påvägen till smultronen så kände jag, återigen på mig att "Här kommer jag ramla på vägen tillbaka". Men så hoppade jag trotts allt över plockade massvis, och gissa vad som hände på hemvägen över diket ? Jo, jag ramlar, precis som jag trodde men lyckas på något sätt ställa upp smultron burken i fallet, och inte ett enda smultron ramlade ut. Haha, dock visade jag halva röven och slog i knät i fallet, men snacka om ironi, så roligt.
 
Efter det så hängde vi med lite människor för att sedan åka hem. Nu sitter jag här och ska strax hoppa i duschen, men vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej!

Var gärna med och tävla hos mig!
Just nu lottar jag ut ett gladiator armband! Det kommer fler tävlingar inom kort.

Vinnaren får även en länk till sin blogg i min, men jag tar kontakt innan via mejl!

Lycka till!

2013-07-09 @ 02:23:49
URL: http://AmandaHalldan.blogspot.com
Postat av: Lina

Härligt!

2013-07-09 @ 11:07:51
URL: http://linaohlsen.se
Postat av: Therese Björkman

Hej tjejen, du har en jätte fin blogg så undrar ifall du inte skulle kunna tänka dig göra bloglovin byte? :) kram

2013-07-09 @ 16:29:29
URL: http://theresebjorkmans.blogg.se/
Postat av: Sicktwisted - Moa

Smultronen klarade ju sig iallafall.. det är väl viktigast? ;) haha! Fräscht med vita naglar! :D

2013-07-09 @ 18:43:14
URL: http://sicktwisted.blogg.se



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0