Shopping + pw!

Blogg.se + mobila jpeg bilder. Hatar kvalitén på bilderna men inget kan göras åt saken tyvärr. 
 
Hej på er! Här är lite bilder från gårdagens shopping, allt detta fick jag väl för ca: 360:- kanske! Så värt det, har letat som en galning efter bikinin i min storlek och äntligen hittade jag den och för halva rea priset också! Så sammanlagt för skor och bikini på Lindex blev det 100:- exakt. Snacka om kap! Jag fick också en långklänning, kavaj och ett par shorts för 150:- på H&M. Långklänningen kostade endast 30:-, heeeelt sjukt bra rea alltså!! You gotta love sale. Halsbandet var också ett fynd 20:- på ur&penn och t-shirten gick på 60:- på vero moda. Så det var mina fynd det! Idag har jag invigt både skorna och långklänningen, hade dock andra skor när jag och mamma var ute och gick, haha att gå i espadrillos är kanske inte de bästa.

Kommentarer
Postat av: dite

fina saker :d

2013-07-27 @ 19:44:10
URL: http://affys.se
Postat av: ♣ Ida - Hon som föddes med LKG

kul att hitta många billiga saker :)

2013-07-27 @ 21:14:41
URL: http://idahtt.blogg.se



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0