Oskar Linnros igår på Skansen, dröm som går i uppfyllelse!

Hade skrivit världens längsta inlägg via blogg.se
Men såklart ska den sluta fungera just då jag ska publicera inlägget så nu börjar jag om igen! 
 
Gårdagen var helt underbar! Oskar Linnros var så himla bra, lika bäst som vanligt och ännu bättre!
 
Efter allasången var slut så sprang jag till autografskrivingen och lyckades hamna längst fram! Jag vart helt skakig när jag så Oskar komma gående rakt mot oss för att skriva autografer. När han var vid tjejen, näst, näst intill mig så sa jag till min kompis: " kommer inte kunna sova ikväll!" då svarade han någon meter bort "inte jag heller". Blev ännu mer skakis då! Jag knappt fatta att jag har pratat, let och tittat rakt in i ögonen på Oskar Linnros på mindre än en halv meters avstånd! 
 
Efter autografskrivningen så stod vi kvar ett tag för att vänta på att han skulle komma ut igen, det stod några tjejer till där men sedan gav dem upp hoppet och gick till en annan ingång istället. Dumt av oss att inte följa med eftersom jag senare såg att dem hade fått ta typ en grupp bild med honom.... Men, men. Min syster hade  redan börjat gå mot backen som leder ut från Skansen och därifrån ropar något till oss, vi sprang dit på direkten. Vem går inte där i dunder fart med sin flickavän om inte Oskar Linnros! 
 
Eftersom dem inte verkade vilja bli störd men ändå skulle åt samma håll som vi så passade jag på att skrika att han bäst, att jag älskade honom och att vi syns på grönan. Han svarade tack, kastade slängkyssar och svarade: " Det gör vi! " på grönan påståendet!
 
Kan knappt fatta att vi var dem sista som pratade med honom innan han hoppade in i taxin och åkte därifrån. Jag hypade typ helt galet! Jag är kär i dig Oskar kan inte tänka på något annat än att jag faktiskt pratat med Oskar Linnros! Det gick så mycket bättre än vad jag förvänta mig alltså! Dream come true!

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0