instagram bilder!

Två pics från min instagram dag! Hildadesiree heter jag där.
Idag har jag som ni kanske ser på bilden shoppat, och ni vet, är jag och shoppar på rea och pengar finns så kommer jag inte hem tomhänt. Ni ska få se vad jag shoppat men såklart fick jag med mig en kavaj, älskkkkar kavajer, dem kan verkligen toppa en hel outfit och kavajer som är rätt dyrt i vanliga fall är ju perfekt att fynda på rean. Den jag köpte är i alla fall i marinblått och från Holly&whyte, den kostade från början 500:- men nu var den halva rea priset och kostade endast 150:- så jag kände att den var så värd de! Sedan köpte jag också en långkjol också från Lindex i svart, så fin är den! 99:- gick den på och har alltid velat ha en långkjol så passade på nu. Som sagt får ni se allt imorgon!

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0