Dream home?

Mitt dröm hem, hur skulle det egentligen se ut? Vill jag ens bo i Sverige hela mitt liv? Snart är det ju dags för mig att flytta hemifrån. Jag kommer antagligen vilja bo i centralt i Stockholm, så som Kungsholmen eller till en början kanske Södermalm. Jag kommer ju trotts allt vara en fattig student.
 
Men min dröm är större än lilla Sverige. Min dröm vore ju att ha ett stort hus med utomhus pool och walk in closet i ett annat, varmt land. Eller kanske att bo i New York, högt upp i en lägenhet med stora fönster och ljust möblerat. Hemma bio skulle ju vara coolt och ett stort kök. Och en walk in Closet med massa kläder, skor och väskor från olika märken så som Victorias secret, Gucci, Chanel, Vera Wang, Michael kors, Christian Louboutin, Celine Paris mm. Gärna en lägenhet med mer än ett badrum. Jag är så avis på alla som lever så lyxigt och fint och hoppas en dag att jag får uppleva samma sak som dem!

Kommentarer
Postat av: Micaela

åh vilken fin blogg!

lust att göra ett bloglovin byte?:)

Svar: Tack så mycket! Visst! :)
Hilda

2013-01-08 @ 20:03:00
URL: http://xxmickisxx.blogg.se
Postat av: julia

Gå gärna in på min blogg photoojuliaa.blogg.se som handlar om foto och vardag :D

2013-01-08 @ 21:45:40
URL: http://photoojuliaa.blogg.se



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0