Dear readers!

Ni har gjort min dag fina läsare! Jag har fått så mycket feed back på allt idag och det är dessa tilltällen jag förstår varför jag bloggar! Jag tänkte svara på några av era frågor i det här inlägget också! 
 
himla snygg, är det äkta celine?
Svar: Tack! Haha nej tyvärr men jag kommer en dag köpa en! Dock är det en väldigt fin kopia! Kram 
Jättefin verkligen! Varifrån är den? :)
Tack så mycket! Den är från Bagsandfashion.com! Kram
Vart kan man köpa eller beställa hem vs body mist? Man kan ju inte beställa flytande saker från usa tyvärr... :/
Om du bor i stockholm så finns det i Farsta Centrum. Annars finns det tillexempel hemsidor som Fyndiq.se och doftochsmink.se/victorias-secret-m-105.html. Det finns en massa andra hemsidor som säljer! Det är nog bara googla! Kram
 

Kommentarer
Postat av: Sanna ;D

Så fin bild i slutet:D!

Svar: Tack ! Det tyckte jag med! :)
Hilda

2013-01-18 @ 15:23:02
URL: http://handlingar.blogg.se



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0