Dagens träning!

Hejsan bloggisar! Jag har inte uppdaterat alls idag faktisk men jag har mixat med lite annat, varit med en kompis och slutligen, varit och tränat, som vanligt! Ja, det gick väl sådär med träningen idag, jag fick så sjukt ont i mina fötter från starten. Det begränsar ju tyvärr mig lite eftersom att det gör ont och det är obekvämt, men jag stod ut hela passet ändå och gjorde så gott jag kunde.
 
Tänkte slänga upp en bild eller två från igår, kanske en liten förhandsvisning på mitt foto - projekt?

Kommentarer
Postat av: Peppbloggen

Hejhopp fina du! Vi är två tjejer som går sista året på gymnasiet och vi har som projektarbete att göra en peppbok för att höja unga tjejers självkänsla. Vi har därför startat en blogg med samma syfte där vi uppdaterar med peppande- och inspirerande-inlägg och bloggar om sådant man blir allmänt glad av. Kika gärna in om du vill! :D

Hoppas du har haft en trevlig helg!

Svar: Åhh låter ju super! Ska kika in!
Hilda

2013-01-20 @ 20:56:59
URL: http://peppningsbloggen.blogg.se



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0