Årsresume år 2012!

Januari: 
Oj, jag verkar ha haft det lite tråkigt denna månad, i alla fall i bloggen. Jag fick igång min första iphone på nyårsafton och skaffade sedan instagram. Jag fick också min första body mist från VS, jag började också att komma igång med träningen!
Februari: 
Jag kollade sjuuuk mycket på big brother, som tyvärr inte kommer börja igen.... Fick äntligen mina Dr. Martens och hamnade på skolans reklamblad inför öppet hus! Besökar antalet ökade också ganska kraftigt av någon anledning, men det var super kul! 
Mars:
Inspo/tumblr bilder samt shopping tips fyllde bloggen. Våren började lite smått komma och jag åt glass och fick fina bilder med min Iphone kamera!
April:
Shoppade helt galet mycket, våren tog fart på riktigt så gjorde också träningen för mig. Fick också min underbara escada!
Maj:
Jag och gymmet var bästisar, men inte jag och håret... Klippte av allt mitt hår och grät i 2 dagar... Jag avslutade också min praktik och seglade för första gången i mitt liv. 
Juni:
Det hände sjukt mycket denna månad! Skolavslutning, Lenny Kraviz, mange makers, träna, träna, träna jag började titta på One tree hill. Men shit vad jag tränade! Allt från boxning till dans. 
Juli:
 Åkte till småland, åt grillad mat och hängde med vänner i stan. Jag var också på Ullared men jag kan inte direkt påstå att jag vill dit igen....
Agusti:
Jag fick mina älskade hunters och missade världens bästa konsert. Jag hängde mycket i Stan med vänner och familj. Jag var också på Grönalund med familjen.
September:
 Jag och Nadine träffade Annica och Marcelo på stan, trevliga människor! Jag kom igång på riktigt med träningen igen efter sommaren. Skolan drog igång på allvar.
Oktober:
 Jag hängde på Stan, shoppade och gick på bio. Fick ett A på det första provet vi gjorde. Tog en grymt bra blid på månen och den första snön kom.
November:
Jag fyllde år och fick min älskade Iphone 5. Jag och en klass kompis stod på Gymnasiemässan. Victorias Secret fashion show ägde rum!
December:
Åhh älskade december! Min favorit månad på hela året. Snön, Julpynt, Kiruna, julafton, shopping, nyår. December är den absolut mysigaste och finaste månaden av alla. Jag vill tillbaka till december!
 
Jag kan resumera år 2012 som ett super bra år! Jag vill tillbaka redan nu, till december och kiruna. Nu får jag bara hoppas att 2013 kommer bli lika bra som 2012, och om inte bättre! Det känns alltid lite tråkigt när ett år tagit slut och man börjar på ett nytt tycker jag men ett nytt år med nya möjligheter är inte så dumt det heller! Jag får helt enkelt tacka 2012 för alla fina minnen du gett mig som jag kan bära med mig resten av livet, tack!

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0