Vinterkräksjukan.

Sjukt äcklig rubrik men det är sanningen. Trodde helt seriöst att min stund på denna planet var kommen igår. Jag spydde från halv 05.30, tror jag, minst en gång i kvarten till ca: 11 - 12.00. Kanske ungefär 15 - 20 gånger. Det slutade med att jag la mig inne på toaletten och väntade på att dö. MEN det gick, efter vad som kändes som hundra år, äntligen över. Resten av dagen låg jag illamående och kallsvettades i feber, och sov. Otroligt tråkigt medtanke på att det, ett är helg, två det var musikhjälpen som jag hade planerat att kolla på hela dagen. Men musikhjälpen tog jag väl igen i dag kan man säga eftersom jag kollade hela dagen idag, den sista dagen. Oskar Linnros var också den artist som var sist ut, kunde inte bli bättre!
 
Måste bara säga SHIT vad fantastiskt att vi, tillsammans, fick ihop 28 miljoner! Heeelt otroligt vad generösa folk är! Det är så tråkigt att det är slut och jag längtar tills nästa år igen, men det kommer säkert gå fort eftersom så mycket kommer hända, personligen år 2014, bland annat studenteeen, ett år att se framemot!

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0