Sex sanningar/bekännelser.

Jag vill adoptera oavsett om jag kan få barn eller inte. Det är något jag alltid velat, såklart vill jag ha egna barn också men vill också väldigt gärna adoptera. 
Jag gillar 1D. Deras personligheter mer än musiken faktiskt, musiken är ju dock också bra. Det är nog tack vare min lillasyster eftersom hon älskar dem och pratar om dem mycket. Men dem är ju fööör härliga, love them!
Jag är candy crush beroende. Japp, ligger på 440 någonting. Ställer till och med fram tiden när liven tar slut, då är man nörd.
Jag är inte rädd för att bjuda på mig själv. Jag vågar vara mitt galna jag med vem jag än är med, jag är helt inte en sån som skäms speciellt mycket.
Jag tror 2014 kan bli en av det bästa åren i mitt liv. Jag har den känslan i alla fall, time to start living.
Jag kan sitta i timmar och titta på sminkvideor osv, på Youtube. Haha, vet inte varför men tycker det är rätt underhållande när man har tråkigt, plus att det är bra tips.

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0