New in! Ny kärlek.

Julrea, vem älskar inte det? Jag fulkomligt älskar julrean och speciellt på dyrare saker som Mathilde. Jag hade verkligen sparat på mina pengar under tiden vi var inne på NK tills vi skulle till Mathilde där jag visste att Odd molly fanns och att det eventuellt var rea. Alltså jag provade massa saker och det sög att jag inte hade råd med något av de. Sedan gick jag ut ur provrummet och där hängde den. Den helt perfekta Odd Molly blusen och med 40% rea kostade den endast 600:-! Så värd alla pengarna, nu ekar kontot men vad gör det när jag ändå får studiebidraget om någon dag?
 
Jag hade även presentkort på H&M så köpte en myströja, underkläder och torrschampo, vet inte riktigt vad kalaset gick på. Sedan köpte jag också den perfekta sminkborsten från MAC, blending brush 217 inne på NK. Den gick på 215:- men det är också så värt det i längden. Och en Isadora highlighter från Åhlens där dem hade super rea gick väl på runt 40:-.

Så jag är otroligt nöjd med årets julrea trotts kaos och armbågar i ryggen.

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0