Års sammanfattning!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Är jag seriöst så tråkig så jag måste svara nej? haha, jo men jag har väl varit ute på krogen för första gången i år!

Hur har ditt 2013 varit? Jag ska väl knappast klaga, men stundvis har det varit ett tufft år i skolan helt ärligt. Brukar inte gå in för personligt och det tänker jag inte heller göra men jag är inte den personen som tycker om konflikter eller bråk och det har varit lite för mycket sånt för min del i år. Det har tagit fram en sida av mig som jag inte visste att jag hade. Året har dock gått så fort så att jag knappt hunnit med.
Hur skulle du beskriva din stil år 2013? Inte så stor skillnad från förra året, mainstream ganska simpelt och bekvämt. Klädde nog "upp" mig lite mer förut till vardags än vad jag gjort i år. Jag har skippat ganska mycket smycken och bär nästan alltid enbart klocka. Förut körde jag mycket på ringar men det har jag nästan slutat med.

Största misstaget? Oj, herregud jag vet inte. 

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? 7 februari för då föddes Bror.

Vad är din största framgång 2013? Jag vet inte riktigt, skolan under alla gymnasieår skulle jag svara, inklusive 2013.

Höll du några av dina nyårslöften? Haha hur dålig är man om man inte ens kommer ihåg sina nyårslöften? Svaret är nej.

Bästa köpet? Michael Kors väskan. Forever in love in it! Ångrar mig inte en sekund och alla Nike skor!

Vad spenderade du mest pengar på? Kläder och mat.

Gjorde någonting dig riktigt glad? Att fylla 18år kanske?

 Bästa minnet från 2013? Min 18års dag och självklart Oskar Linnros stunderna, åh bästa Oskar!

Har du haft ett förhållande under 2013? Nej.

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? 

Vad önskar du att du gjort mindre? Lagt energi och litat på människor jag inte borde gjort. 

Vad gjorde du på din födelsedag? Var med familjen!

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Inte vad jag kan komma på.

Vad fick dig att må bra? Mina riktiga vänner som alltid ställer upp och sommaren.

Vem saknade du? Emma, vi brukade göra rätt mycket galna, roliga grejer tillsammans och nu ses vi knappt längre tråkigt nog.

De bästa nya människorna du träffade? Min systers pojkvän, han är en bra människa! Bror såklart, sedan har jag inte träffat så många nya.

Tror du att år 2014 kommer blir bättre? Ja, om inte roligare! Studenten, sommaren, vännerna, eventuella resor, det kommer bli ett toppen år!

Vad vill du säga till dig själv inför 2014: Ha roligt, träna, festa, res, gå klart skolan med bra betyg och skaffa ett jobb! 


Kommentarer
Postat av: systeryster

Åh men finis!
Tryggve kommer bli sååå glad när han läser det här :D <3 pusssss

2014-01-08 @ 21:39:05



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0