Att hitta dem rätta botsen för de rätta priset...

Boots
Är inte det lättaste... För några veckor sedan hade jag verkligen planer på att köpa höga Johnny Bulls, då fanns dem fortfarande i lager, men tyvärr så blev dem jätte poppis så jag hann inte beställa ett par... Kan ju säga att jag ångrar att jag inte beställde dem direkt jag såg dem idag. Så nu måste jag hitta ett par andra för ett rimligt pris eftersom dem inte verkar få in dom på ett tag. Det är ju inte direkt en lätt uppgift kan jag tala om... Jag har letat och letat och letat och hittat lite boots både höga och låga. Men tvekar fortfarande lite på priserna, om det är värt det eller inte. Vill ju, i mina högsta drömmar ha ett par höga bruna primeboots, men det kan jag ju fet glömma medtanke på det alldeles för höga priset. 

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Primeboots är ju så sjukt snygga!!

2013-08-30 @ 15:06:20
URL: http://emmelieandersson.blogg.se
Postat av: domp

din väska din väska din väska
är väldigt väldigt snygg

Svar: Tack!
Hilda

2013-08-30 @ 16:44:34
URL: http://snelapa.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0