Frågor om mig.

Standard frågor!
Ditt fullständiga namn?: Hilda Lovisa Desiree Mattisson
Ålder?: 16år och i november 17.
Född?: 1995.
Bor?: I stockholm, nynäshamn.
Syskon?: Ja, 3 systrar.
Om dig.
Vad är du rädd för?: Spindlar och grävlingar! Fy...
Vad är gillar du mest med dig själv?: Oj, att jag står för vad jag tycker tror jag!
När grät du senast?: Oj, i förrgår tror jag! 
När skrattade du senast?: Igår!
Vad vill du bli när du blir stor?: En förebild för andra! Lärare tror jag!
Allmänt.
Vad är ditt favorit godis?: Haha, oj godis bilar typ!
Din favorit dryck?: Typ te, love it!
 Din favorit mat? Svårt, thai eller kina mat!
Favorit blogg?: Kenzas eller Fanny Lyckman.
Favorit butik? Haha sämsta frågan till en shoppingfantast, men de vanliga. 
Favorit plagg?: Ingår skor? Haha Men tighta, svarta jeans, mina dr. Martens och mina hunters.
Favorit namn?: Jag gillar udda namn, Ester och Alma. 
Namn du ogillar?: Ronja, Julia och Emma. Emma är väl inte fult men det är tråkigt, och för vanligt för min del.
Har du någon gång varit utomlands?: Ja, om man inte räknar norden så Spanien och Cypern.
 
 
 
 

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0