Statistiken steg igår! Kul!

Haha jag känner lite skuld eftersom att jag icke bloggade igår. Jag hann helt enkelt inte. Jag går till skolan klockan mellan 09.00 - 17.30 på tisdagar och det gör de omöjligt för mig att hinna komma hem mellan träningspasset jag kör klockan 19.30. Eftersom att det tar 1h och 10min ungefär hem till mig och bussarna går inte var 10onde minut, ibland inte ens 1 gång i timmen.
 
Om jag skulle åka hem så skulle jag vara hemma 18.30 och det tar 40min att åka till Nynäshamn med Lokaltrafiken.
 
Så, så är det. Jag är kan ju säga att det är ganska jobbigt att gå upp 06.00 för att komma hem 21.30. Skolan börjar bli mer och mer som Kinas skolor. Snart kommer säkert skoluniform, nu när att ta ledigt en vecka från skolan har blivit omöjligt. Sjukt att man inte kan ta en enda dag ledigt eftersom skolverket och massa andra jävla människor anser att man missar så mycket. Vad är problemet med att få med sig läxor? Jo, vissa gör dem inte.
 
Min åsikt om det är väl att det är upp till en själv om man vill skita i det under den lediga veckan. Sen tycker jag man sådana fall att dem kan titta på hur man ligger till och bedöma efter det. De skulle iallafall vara rättvist!
 
Nu ska jag till skolan igen... Ha en bra dag! Tack så mycket för att ni läser min blogg, puss & Kram!

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0